Selasa, 2 April 2013


Parlimen Sudah Bubar. Bila Kerajaan Negeri Selangor Akan Bubar? #PRU13


"Mulai hari ini saya akan turun bertemu rakyat bagi meyakinkan mereka kenapa kami BN perlu diberi majoriti kukuh."

"Dalam pilihan raya ini, anda bertanggungjawab memilih kerajaan yang mampu mendukung aspirasi semua rakyat Malaysia." 

"Setiap undi anda adalah penting. Janganlah dipertaruhkan masa depan anak-anak & negara Malaysia."

"Setiap undi anda adalah penting. Janganlah dipertaruhkan masa depan anak-anak & negara Malaysia."

"Bagi mrk di Pantai Timur Sabah, jgn bimbang krn pihak keselamatan akan pastikan persekitaran yg selamat semasa anda keluar mengundi"

"Jika berlaku peralihan kuasa ia perlu berlangsung secara aman & tertib. Inilah iltizam kita menjunjung prinsip demokrasi."

"Kerajaan akan meneruskan tugas & tanggungjawabnya sesuai dgn prinsip keluhuran perlembagaan sehingga selesai proses pilihan raya” 
"Marilah kita memberikan komitmen untuk memelihara keutuhan proses demokrasi & menghormati keputusan yang dibuat oleh rakyat."

“Malaysia mengamalkan sistem demokrasi berparlimen & Raja Berperlembagaan. Kuasa mutlak utk memilih Kerajaan berada di tangan rakyat”

“Setiap parti yang terlibat perlulah bertanggungjawab & sama-samalah kita menjaga integriti proses pilihan raya di negara ini.”

“Pembubaran ini sekali gus memberi laluan kepada PRU13. Pilihan raya pertama yang diadakan di negara ini adalah ini pada tahun 1959.”

“Program Transformasi Kerajaan, Ekonomi, Politik & Sosial telah dilaksanakan mengikut prinsip gagasan 1Malaysia.”
“Hari ini genap 4 tahun saya sbg PM. Dlm tempoh itu, Kerajaan ditadbir berpandukan slogan Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan”

Tiada ulasan: